Nu får jag nog spara lite...

Visst har jag varit duktig nu att lägga upp lite bilder!!! Men nu måste jag nog spara lite till nästa vecka men det var himla kul.
Ikväll ska Christoffer (10 år) på kalas. En tjej i klassen har bjudit alla tjejer + 3 killar i klassen. En kille är sjuk så det blir 2 tuppar bland hönorna ikväll så de får nog kul !!!
Imorgon är det handbollsträning och Crille ska iväg till Söderköping för att spela innebandymatcher. På söndag har han handbollsmatch så det är fullt upp!!

  Här är vår stora handbollskille Christoffer i mitten.

Kommentarer
Postat av: Martha

Första veckan 1-1 :)

2008-10-17 @ 17:58:55
URL: http://pimms.blogg.se/
Postat av: Marie

Nu händer det saker vill jag lova!

/Marie

2008-10-17 @ 19:52:17
Postat av: Annika

Men hallå tjejen!! Hade ingen aning om att du hade en blogg! Ska bli kul att följa din och Marthas utmaning! Du vet väl om att du gör alldeles alldeles underbara saker?

2008-10-17 @ 23:37:13
URL: http://blogg.sajk.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0