Januari...

Oj vad tiden går fort. Hade ju tänkt att sköta bloggen lite bättre.... Men nu vann Martha vår vadslagning så jag är skyldig henne ett litet paket.
Tiden rinner iväg med mycket jobb, idrott, läxor mm. Hade tänkt få lite tid till att scrappa och göra kort också men än så länge har det varit tunt med sådant.
Ska bara laga mat, plocka undan, städa och fixa SEN ska jag sätta mig och pyssla... ja just det då är klockan framåt 22-23 och man sitter framför tv:n och dumglor, bara att gå och lägga sig, någon som känner igen sig???

MEN jag ska bli bättre jag vill ju göra så mycket. Har flera album på gång + några kortbeställningar så det är väl bara att
ta tag i saker och ting. OM jag tar tag i hemmet två dagar i veckan så kan jag ju pyssla 5 dagar.... :-)
Ser fram emot stora Linköpingsträffen där man har två HELA dagar med bara pyssel och shopping :-) !!
Tänkte vara bättre förberedd den här gången tänkte jag. Planera lite mera...

Här kommer några kort jag gjorde förra året

   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0