Scrapträff!

Igår var det dags för scrapträff igen. Det var jätte kul och jag fick lite gjort för en gångs skull. Jag har ju fått beställning på 10 st tändsticksaskar med julmotiv så det var vad jag gjorde. Jag fick ihop 14 st, en gav jag bort igår kväll då vi var bortbjudna hem till Fam Aronsson.
Det är så himla kul att göra tändsticksaskar man blir klar ganska fort och det blir många gjorda. Tänkte göra 20 st så hon får några att välja imellan. Tomten Tomas + Hänglarstämplar är mest representerade på askarna.

Bilder kommer senare för nu är det dags att packa träningsväskor för Knattecup i innebandy för Robin. Sen ska jag iväg
och jobba några timmar och sen är det kväll igen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0