Fått en utmaning av Martha...

Ja nu ska här uppdateras lite oftare på bloggen om vad jag pysslar med. Jag har inte tyckt att jag har något att visa upp men eftersom många frågar vad det är jag gör så tänkte jag att försöka visa det.
Träffade ju Martha på Bestorpträffen och hon gav mig en utmaning att lägga upp minst ett alster i veckan året ut annars får vi böta till varanndra. Och OM vi misslyckas så får vår "kontrollant" Marie Svensson båda våra böter....

MEN nu ska här uppdateras lite oftare är det tänkt så det så!!

Vi var på en jätte trevlig träff i Bestorp som Bettan fixat. Jätte kul att träffa Marie och Elvira igen också!!

Jag hade fått i uppdrag att göra tändsticksaskar till mammas väninna med andra motiv på än juliga motiv. Inte lätt att hitta på men jag fick till några askar iallafall. Ska lägga upp dom här senare, jag lovar!!
Hade tänkt att gå med barnen på bio kl 16.30 men tiden går som vanligt fort när man sitter och pysslar så Micke fick följa med dom dit också, han var i Vadstena med Crille på handboll och sedan innebandy med Robin så han som gott på bion :-)

Nu ska jag jobba vidare....... snart dags att åka hem och hämta Robin på frita och sedan blir det matlagning, läxa och sova...... Barnen har ingen träning på måndagar längre så vi har en ledig kväll!!!

Hoppas vi ses igen!!!

Kommentarer
Postat av: Marie

Ja, det ska bli spännande! Jag hoppas ju att ni inte alltid kommer ihåg att ni har en utmaning att anta!

2008-10-13 @ 21:28:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0